loading...
مارمولک
مائده بازدید : 43 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

 

اگه اسم من هم مراد باشه زندگی به وفق جوادِ


بقیه در ادامه مطلب 
 

مگس

 

خانمی به آشپزخانه رفت و دید که همسرش با یک مگس کش اینطرف و آنطرف می چرخد.

زن پرسید: چیکار میکنی؟؟؟

همسرش پاسخ داد:مگس شکار میکنم.

زن :اه ه ه ه... چند تا کشتی؟؟؟

مرد: 5تا...... 3 تا مذکر و 2 تا هم مؤنث.

 

زن با تعجب پرسید: چه جوری جنسیتشونو فهمیدی؟؟؟
مرد:آخه 3تاشون روی شیشه ی خالی آبجو بودن و اون 2تا روی تلفن

هابیل یا قابیل؟؟؟

 

من موندم وقتی به کسی میگن عین بچه ی آدم رفتار کن دقیقا باید عین هابیل رفتار کرد یا قابیل؟؟؟


شلوار!!>>

 

پسره وسط سالن دانشگاه داد زد شلوارمو در بیارم؟؟؟

همه ی پسرا گفتن دربیار دربیار.

دخترا هم با زیر چشمی نگاه میکردن...

تا اینکه پسره دست کرد داخل کیفش و شلوار ورزشی اش رو درآورد و همه رو ضایع کرد.

 

 

 

عاغا من اینجوریم یا شما هم اینجوری هستین.

وقتی که دارم پرتقال میخورم و پرتقال تموم میشه میفتم به جون پوست پرتقال.

عمت

 

به دوستم گفتم کجا میری؟؟؟

گفت دارم میرم خونه ی عمم!!!

بهش گفتم سلامم رو به عمت برسون.

نمیدونم چش شده ولی هر وقت همدیگر رو توی کوچه میبینیم باید هفت خان رستم رو پشت سر بگذارم تا ازش رد شم.

اولیا

 

یکی از بهترین تفریحات ما در دورا مدرسه این بود که هر وقت یه اولیا میومد احوال درس پسرش رو بپرسه ما خودمون رو می کشتیم تا بفهمیم اون اولیا کیه و چه شکلیه.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات



اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 14
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 71
  • بازدید ماه : 71
  • بازدید سال : 1,587
  • بازدید کلی : 6,647
  • کدهای اختصاصی